V Číně, v Pekingu, 6. dubna 2017 oznámila společnost Hisense na společné tiskové konferenci
s organizací FIFA, že se stává oficiálním sponzorem Mistrovství světa FIFA 2018. Hisense je tak vůbec
první čínskou značkou klimatizací a spotřební elektroniky, která mistrovství sponzoruje.
Hisense jako oficiální sponzor Mistrovství světa FIFA se bude angažovat v celé řadě globálních
marketingových a reklamních aktivit v rámci Konfederačního poháru FIFA 2017 a Mistrovství světa
FIFA 2018, v rámci kterých se dostane do více jako 200 lokalit světa, aby tak výrazně zvýšila
mezinárodní vliv svojí značky. Hisense bude moct spojit svoje logo se soutěžemi FIFA, bude mít
i celou řadu dalších práv, mezi které patří přístup na reklamní billboardy na stadionech, uvedení
v titulcích na obrazovkách a další různé příležitosti kreativního marketingu na hřišti i mnoho dalšího.
Prezident společnosti Hisense Group, pan Liu Hongxin, považuje mistrovství světa FIFA za jednu
z nejvýznamnějších sportovních událostí na světě, které se vyrovnají snad jen olympijské hry. Pro
společnost Hisense představuje sponzorování této prestižní soutěže významný krok v propagaci,
nejen jako obrovskou marketingovou příležitost pro značku, ale i zásadní strategickou iniciativu pro
celou společnost. ,, Během let získala společnost Hisense mnoho zkušeností a dosáhla významného
růstu značky prostřednictvím sponzorování sportovních událostí,´´ říká pan Liu.
,,Je nám ctí, že můžeme v rámci Mistrovství světa FIFA 2018 podstoupit zatím naši největší výzvu,
a jsem přesvědčeni, že tato aktivita výrazně zvýší globální povědomí o značce a ekonomickou
hodnotu společnosti Hisense jako skutečné mezinárodní značky. Mistrovství světa je největší
a nejprestižnější soutěží mezinárodního fotbalového světa a proto pro nás představuje ideální
platformu, které jsme součástí.´´
Společnost Hisense bude navíc během Mistrovství světa FIFA 2018 nabízet svoje technické zkušenosti
a produkty, s organizací FIFA také vytvoří společnou iniciativu v oblasti výzkumu a vývoje s cílem dál
posouvat hranice zobrazovacích technologií.
Generální sekretářka FIFA Fatma Samourová řekla: ,,Organizace FIFA je nadšená, že může přivítat
společnost Hisense jako oficiálního sponzora Mistrovství světa FIFA 2018 v Rusku. Těšíme se na
vzájemnou spolupráci na propagaci soutěže, a to nejen v Číně, kde je tato společnost jedničkou na
trhu klimatizací a spotřební elektroniky, a kde v současnosti fotbal nabírá na popularitě. ´´ Prezident
organizace FIFA Gianni Infantino posílá gratulace a vyjadřuje svoje nadšení z tohoto partnerství.
Významnou součást mezinárodní strategie společnosti Hisense představuje aktivní účast na
sportovním marketingu za účelem zvýšení povědomí o značce. Společnost Hisense během let
sponzorovala významné sportovní události a týmy, jako je UEFA Euro 2016, série XFINITY Nascar, Joe
Gibbs Racing, Australian Open a německý tým FC Schalke 04. Tyto aktivity společně s inovátorskými
produkty Hisense s vysokou hodnotou, pomáhají značce udržte si svoje postavení 3. největšího
výrobce televizorů na světě i v roce 2017 – podle údajů o globálním prodeji televizorů v roce 2016
zaznamenaných společností IHS Marki.